i dont know

niewiedza chyba najgorsza
:>
jestem w szoku
powiedz coś, proszę

Przecież nie jesteśmy niczemu winni
To nic złego
A jednak winni się tłumaczą.

"Stoję. Każda kolejna minuta na mrozie odbija swoje piętno na moich coraz bardziej zamarzniętych dłoniach.W głowie zupełny nieład i strach, różne pragnienia, niewiedza. Z chęcią położyłabym się spać. Nie mam ochoty rozmawiać ani z Tobą, ani z Tobą. A i jeszcze jedno, nie wchodź tu więcej, na to też nie mam ochoty. Jeśli jeszcze czegoś nie wiesz, to pytaj... ale nie mówię, że odpowiem...niczego nie obiecuję, ale próbować możesz. Tylko nie zajmuj zbyt wiele mojego cennego czasu..

Wracam. Kolejny raz. Tak bardzo chcę mi się spać. Znowu.Ale i tak nie zasnę, bo zbyt dużo myśli przepływa przez moją głowę. Nie wiem dlaczego. Jedyne co wiem to to, że gdy tylko przypomnę sobie wczorajszy wieczór, mam dreszcze.Hmm. Chaos. Dlaczego teraz miałoby się coś zmienić. Zaraz nastanie noc i ja zasnę z uśmiechem na twarzy..."




Komentarze

  1. jak to czytam to mam wrażenie że to o mnie...
    ładny pies:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty