puste szklanki.

"Dlaczego ja muszę być w domu, skoro Ciebie nigdy w nim nie ma..?
Skoro Ciebie nie ma, mnie również może nie być....
-Czy to forma buntu?
-Ewidentnie tak to wygląda...

Grunt to bunt...
Nigdy tak na to nie patrzyłam. Ale ewidentnie tak to wygląda.

Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo wielu rzeczy tu brakuje."

"Na świat przychodzi dziecko:
-Teram musimy mu zapewnić dobry byt, będzie miało wszystko co mu potrzebne.
                                                                                  wszystko co zechce.
                                                                                   wszystko.      
                                                                                                                                               "
To takie niewłaściwe społeczeństwo za bardzo konsumpcyjne powoduje zanik najważniejszych wartości.
Niektórzy już zupełnie o nich zapomnieli.
Może wszyscy zapomnijmy.

Więc skoro wiesz,że to bunt.
To pozwól mi się buntować.

A Ty?
Nawet nie chcę wyobrażać sobie jak Tobie jest ciężko... 

Wszystkie widzialne słowa i niewidzialne
Wszystkie wypowiedziane gesty i niewypowiedziane
Wszystkie? 
Wszystkie czyli tak jakby żadne.

Gdzie tu wartości, skoro ja nie znam wartości.


niezależność

Doskonale wiem,
nikt nie mówił, że będzie łatwo,
ale nikt też nie powiedział, że będzie tak ciężko.

Zlekceważ mnie, a zniszczę cię.

"Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak postanawiają być."  A.L.

"Nikt na łożu śmierci nie żałował tego, że nie spędzał więcej czasu z pracy"
....

wiecznie zaginiona


Nic mniej.

Komentarze

Popularne posty